دختر صبور و با استقامت


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

مهتاب خانم!!

بسيار زيبا نوشتي و زيباتر صداقت و مهرباني ات را به تصوير كشيدي!!

در برابر اين همه محبت و صداقت نمي توانم چيزي بگويم مگر:

با شناختي كه از شما دارم انقدر صبور و شجاع هستي كه بتواني بر همه مشكلاتت پيروزي شوي

مي دانم انقدر اراده داري كه بتوانم تو را در مقاطع بالاتر ببينم اين موضوع مثل روز برايم روشن است پس اسب همتت را زين كن و از همين الان به فكر دكترا باش

از دختر صبور و مهرباني مثل شما انتظار دارم كه سختي ها را تحمل كني و شك نكن كه بهترين ها در انتظار تو است

من هم به نوبه خودم سعي ميكنم كه مشكلاتت را كمتر بكنم نه اينكه بيشتر بكنم !!پس.......................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,ساعت 11:29 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com